Verzekering huispersoneel: verplichte verzekering indien u huispersoneel in dienst heeft!

Een oppas voor uw kinderen, uw vrienden ontvangen, uw interieur onderhouden, een kamer in uw huis herinrichten of gewoonweg genieten van de eerste zonnestralen om wat in de tuin te werken? Een beetje hulp van buitenaf is altijd welkom.

De huishoudhulp die uw ramen reinigt of het personeel waar u occasioneel beroep op doet, bijvoorbeeld de arbeider die uw woonkamer behangt, de babysit van uw zoon of de tuinman die uw haag knipt… Deze personen zijn een waardevolle hulp wanneer u zelf uw handen vol hebt. Zij vallen echter onder de wet op de arbeidsongevallen en zullen bijgevolg door u als ‘werkgever’ moeten worden vergoed bij een ongeval tijdens of van of naar het werk… Indien u niet de juiste verzekering hebt!

Om dit personeel een optimale bescherming te bieden en uzelf te beschermen tegen onaangename verrassingen, opteert u best voor de verzekering ‘dienstboden’.

Deze verzekering betaalt wettelijke vergoedingen van het slachtoffer bij medische en hospitalisatiekosten terug, bij overlijden of werkonbekwaamheid, en dat voor een klein prijsje.

Ik antwoord graag op uw vragen indien u meer wenst te weten over deze verzekering. Voor meer info: bel ons  052 21 18 71 of contacteer ons via ons contactformulier

, , ,